Veelgestelde Vragen


We hebben een overzicht gemaakt met veelgestelde vragen. Klik op de relevante vraag om het antwoord te zien. Als uw vraag hier niet wordt beantwoord, neem contact met ons op.
Q. Wat doe ik als een besteld artikel niet juist is of niet aan mijn verwachting voldoet?
Q. Hoe weet ik dat iets niet op voorraad is?
Q. Hoe snel kan ik mijn bestelling ontvangen?
Q. Moet ik voor mijn pakket tekenen bij ontvangst?
Q. Wat gebeurt er als er bij levering niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen?
Q. Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW en wat is de procedure voor organisaties die zijn vrijgesteld van BTW?
Q. Zijn de ‘Speciale aanbiedingen’ op de website alleen online verkrijgbaar?
Q. Wanneer ik mijn bestelling plaats op internet, hoe weet ik dan of mijn bestelling goed is ontvangen?
Q. Wat moet ik doen als ik problemen met de website ervaar?
Q. Hoe kan ik de status van mijn nieuwe bestelling volgen?
Q. Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen nadat ik deze heb afgerond?

Q. Wat doe ik als een besteld artikel niet juist is of niet aan mijn verwachting voldoet?
A. Stuur het artikel simpelweg retour naar ons binnen 14 dagen en we geven u de waarde van het artikel terug of ruilen het voor u. Artikelen moeten in de originele verpakking en verkoopbaar retour komen. Voeg het Retour formulier dat u bij het pakket hebt ontvangen toe aan de retourzending en geeft aan waarom u retourneert en of u geld terug wenst of wilt ruilen. Als u wilt ruilen, vul dan de artikelcode van het gewenste artikel in. We adviseren dat u een bewijs van verzending bewaard in het geval dat een pakket zoek raakt. Als u het Retour formulier niet kunt vinden voeg dan een brief toe waarop uw klant referentienummer staat zodat wij uw instructies kunnen uitvoeren of contact met u kunnen opnemen bij vragen.

Q. Hoe weet ik dat iets niet op voorraad is?
A. Een bericht zal verschijnen op de product pagina waarin wordt aangegeven dat het artikel niet op voorraad is. Indien mogelijk geven we een verwachte datum dat het artikel weer op voorraad komt.

Q. Hoe snel kan ik mijn bestelling ontvangen?
A. Op onze Bezorg informatie pagina vindt u alle informatie.

Q. Moet ik voor mijn pakket tekenen bij ontvangst?
A. Ja. De transporteur zal het pakket niet achterlaten zonder handtekening. Dit is voor onze en uw veiligheid. Wij vragen u om een afleveradres op te geven waar overdag iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen, aangezien onze transporteurs meestal tussen 08:00 en 19:00 uur maandag tot vrijdag bezorgen.

Q. Wat gebeurt er als er bij levering niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen?
A. Onze transporteur laat een kaart achter met een indicatie van de dag en tijdstip dat zij een volgende afleverpoging gaan doen. Op de kaart vindt u informatie wat er met uw pakket gebeurt en contactgegevens, samen met uw referentienummer, zodat u een alternatieve afleveroptie kunt kiezen. Onze transporteur doet twee afleverpogingen, waarna het pakket naar ons geretourneerd zal worden.

Q. Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW en wat is de procedure voor organisaties die zijn vrijgesteld van BTW?
A. Ja, Al onze prijzen zijn inclusief BTW weergegeven. Organisaties die BTW-vrij kunnen kopen advviseren wij om de bestelling te plaatsen en de BTW te betalen en het vervolgens zelf kunnen terugvorderen. We kunnen dit niet voor u in mindering brengen.

Q. Zijn de ‘Speciale aanbiedingen’ op de website alleen online verkrijgbaar?
A. Ja. Een product dat in de ‘Speciale aanbiedingen’ sectie is alleen voor deze prijs verkrijgbaar wanneer het online wordt gekocht. Zo nu en dan bieden we ook extra kortingen op online bestellingen.

Q. Wanneer ik mijn bestelling plaats op internet, hoe weet ik dan of mijn bestelling goed is ontvangen?
A. U zou een email moeten ontvangen met uw unieke bestelreferentie binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Als u om welke reden dan ook geen email van ons ontvangt en zekerheid wilt, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice Team per telefoon 020 7038282, of email: klantenservice@bakerross.nl zodat we u de status van de bestelling kunnen doorgeven.

Q. Wat moet ik doen als ik problemen met de website ervaar?
A. Als u problemen ervaart met onze website waarvan u denkt dat wij het moeten weten, kunt u contact opnemen met ons Klantenservice Team door een email te sturen naar: klantenservice@bakerross.nl en aan te geven wat het probleem is en waar op de website u het ervaart. We gaan het probleem dan onderzoeken en kunnen u waar nodig verder helpen.

Q. Hoe kan ik de status van mijn nieuwe bestelling volgen?
A. Als u een bestelling hebt geplaatst via onze website kunt u de status eenvoudige controleren door in te loggen op ‘Mijn account’ in de rechter bovenhoek van de website. U kunt dan toegang krijgen tot uw bestelgegevens en alle geplaatste bestellingen bekijken door te klikken op ‘Mijn bestellingen’. Als de status van uw pakket ‘Verzonden’ weergeeft, klik dan op het referentienummer om naar de website van de transporteur te gaan waar u de status van de zending kunt inzien.

Q. Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen nadat ik deze heb afgerond?
A. U dient direct contact op te nemen met ons Klantenservice Team per telefoon 020 7038282 of email: klantenservice@bakerross.nl. Zij kunnen direct actie ondernemen, tenzij uw bestelling al is verwerkt.